میبلین یک برند لوازم آرایش آمریکایی است که قیمت نسبتا مناسب و کیفیت خوبی دارد. به همین دلیل لوازم آرایش میبلین در ایران جزء لوازم آرایش پرطرفدار است. با این حال متاسفانه در ایران لوازم آرایش فیک یا تقلبی نیز به فروش می‌رسد. یکی از کانسیلرهای پرطرفدار در ایران کانسیلر میبیلین است. اما متاسفانه محصول تقلبی آن نیز فروخته می‌شود. بنابراین در این مقاله شما می‌توانید با کمک چند ترفند ساده، نحوه تشخیص کانسیلر میبلین اصل و تقلبی را بیاموزید.

اهمیت خرید کانسیلر میبلین اصل چیست؟

بسیاری از افراد به دلیل قیمت‌های بالای لوازم آرایشی اصل، ناچارا به خرید لوازم آرایش تقلبی رو می‌آورند. اما آسیب‌هایی که لوازم آرایش تقلبی روی پوست و بدن می‌گذارد، جبران ناپذیر است. شاید در نگاه اول به نظر برسد که خرید لوازم آرایشی تقلبی یک کار مقرون به صرفه است اما باید به خاطر داشته باشید که در اثر مصرف این لوازم آرایش در آینده باید هزینه‌های زیادی را صرف برطرف کردن صدمات ناشی از آن کنید. بنابراین توصیه می‌کنیم اهمیت خرید کانسیلر میبلین اصل و لوازم آرایش اصل و باکیفیت را در نظر بگیرید.

خرید لوازم آرایش اصل، همیشه به معنای خرید لوازم آرایش لاکچری و گران قیمت نیست. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که معنای لوازم آرایش اصل یعنی خرید برندهای آرایشی همچون مک، شَنِل یا هدی بیوتی، در صورتی که این طور نیست!

در ایران نیز شما می‌توانید لوازم آرایش اصل با قیمت پایین تهیه کنید. بسیاری از برندهای لوازم آرایش ایرانی کیفیت بسیاری بالا با قیمت بسیار مناسبی دارند. حتی این برندها با برخی از برندهای لوازم آرایش خارجی رقابت می‌کنند.

حتی شما می‌توانید به جای خرید لوازم آرایش تقلبی و بی‌کیفیت، از تخفیف‌های فروشگاه‌های آنلاین معتبر بهره‌مند شوید. در این صورت می‌توانید در هزینه‌هایتان نیز صرفه‌جویی کنید. اما اگر می‌خواهید لوازم آرایش خارجی تهیه کنید، توصیه می‌کنیم از فروشگاه آنلاین لوازم آرایش یا فروشگاه حضوری معتبر محصولات مورد نظرتان را بخرید. همچنین حتما پیش از خرید، تفاوت میان لوازم آرایش اصل و تقلبی را بیاموزید و آن را بررسی نمایید.

با این حال، چرا خرید کانسیلر میبلین اصل و لوازم آرایش اصل اهمیت دارد؟ به طور کلی لوازم آرایش تقلبی در شرایط استاندارد و با ترکیبات استاندارد و باکیفیت تهیه نمی‌شوند. برخی از لوازم آرایش‌های تقلبی حاوی سموم خطرناک و مواد شیمیایی مضر برای پوست و بدن انسان هستند.

معرفی محصولات پرفروش برند میبلین

بنابراین ممکن است لوازم آرایش تقلبی باعث بروز بیماری‌های پوستی، حساسیت، خارش، قرمزی، التهاب، عفونت و حتی آسم شوند. در این صورت سعی کنید پیش از خرید لوازم آرایش، حتما از اصل بودن آن مطمئن شوید.

تشخیص اصل بودن کانسیلر میبلین

به منظور تشخیص اصل بودن کانسیلر میبلین، یکی از ساده‌ترین روش‌ها این است که تصویر اصل محصول را از سایت Maybelline تهیه و ذخیره کنید. در این صورت هنگام خرید کانسیلر میبلین، می‌توانید تفاوت کانسیلر میبلین اصل و تقلبی را تشخیص دهید. در ادامه مقاله به برخی از نکاتی که باید پیش از خرید لوازم آرایش بیشتر به آن توجه کنید می‌پردازیم.

بسته بندی کانسیلر میبلین تقلبی

یکی از ساده‌ترین روش تشخیص اصل بودن کانسیلر میبلین، بسته بندی کانسیلر میبلین تقلبی است. توصیه می‌کنیم محصولات بدون بسته‌بندی را تهیه نکنید. معمولا کانسیلر میبلین اصل در یک بسته بندی پلمپ شده شفاف قرار دارد. در صورتی که کانسیلر میبلین تقلبی بسته بندی کدر و حتی متفاوتی دارد.

رنگ بسته بندی کانسیلر میبلین

برای تشخیص اصل و فیک بودن کانسیلر میبلین، شما می‌توانید به رنگ محصول توجه کنید. معمولا کانسیلر چرخشی میبلین ترکیبی از دو رنگ کرم و زرشکی است. در صورتی که کانسیلر میبلین تقلبی ممکن است قرمز یا زرشکی بسیار تیره یا حتی قهوه‌ای باشد.

شیشه کانسیلر میبلین اصل

کانسیلر چرخشی میبلین، شیشه شفاف دارد که تمام کلمات به وضوح و با املای صحیح روی آن درج شده است. در صورتی که شیشه کانسیلر تقلبی کدر است. حتی ممکن است شیشه کانسیلر میبلین تقلبی از پلاستیک بسیار نامرغوبی تهیه شده باشد. به یاد داشته باشید که سری قدیمی کانسیلر میبلین چرخشی نیست. اما باز هم بدنه شفاف و باکیفیتی دارد.

بارکد محصول

لوازم آرایش اصل، همراه با بارکد محصول هستند. البته ممکن است حتی کانسیلر میبلین فیک نیز بارکد محصول داشته باشد. اما این بارکد کاملا تقلبی و فاقد اعتبار است. بنابراین پیش از خرید کانسیلر میبلین می‌توانید به بارکد نیز توجه کنید و با اسکن کردن بارکد یا استفاده از کد اصالت محصول، از اصل بودن لوازم آرایش خریداری شده مطمئن شوید.

نحوه استفاده از کانسیلر میبلین

نحوه استفاده از این محصول می‌تواند یک روش تشخیص اصل و فیک بودن کانسیلر میبلین باشد. هنگامی که بدنه کانسیلر میبلین اصل را می‌چرخانید تا از آن استفاده نمایید، مایع کانسیلر به راحتی روی پد قرار می‌گیرد. در صورتی که چرخش کانسیلر میبلین فیک، به درستی کار نمی‌کند.

نوشته‌ی روی محصول

پیش از این گفتیم که حتما یک تصویر از کانسیلر میبلین اصل به همراه داشته باشید. با این روش شما می‌توانید تمام املای صحیح محصول را بررسی کنید. برای مثال کلمه Maybelline concealer ممکن است بدون حروف e یا تنها با یک l باشد.

خرید از فروشگاه معتبر

ساده‌ترین روش تشخیص کانسیلر اصل و تقلبی، خرید از یک فروشگاه معتبر است. برای مثال فروشگاه آنلاین داروباکس کیفیت و اصل بودن محصولات آرایشی خود را تضمین می‌کند. به همین دلیل شما باید از فروشگاه آنلاین یا حضوری خرید کنید که کیفیت محصول را تضمین نماید.

همچنین برخی از فروشگاه‌ها در برخی از روزهای سال، محصولات خود را با تخفیف بالا به فروش می‌رسانند. در این صورت شما می‌توانید به جای خرید لوازم آرایش تقلبی و فیک، محصولات مورد نظر خود را با هزینه بسیار به‌صرفه تهیه نمایید.