بهترین عطر و بوهای طبیعی برای افزایش میل جنسی کدامند ؟
آقایان و خانم ها، اکنون وقت دور ریختن تمامی عطرها و ادکلن هاست. مطالعات نشان داده اند که این بطری های قيمت بالا تقریبا هیچ تاثیری بر جذابیت جنسی ندارند. در واقع، براي خانم‌ها ، ادکلن های مردانه ممکن است حتی تاحدودی تأثير منفی بر تحریک جنسی بگذارد. اگر شما به دنبال یک داروی مقوی براي افزایش میل جنسی هستید، مکان نگهداری عطر ها و ادکلن های خود را فراموش کنید و در عوض نگاهی به داخل کابینت های اشپزخانه داشته باشید. دکتر آلن هیرش از مؤسسه تحقيقات و درمان بو و مزه ی شیکاگو مي گويد:” به نظر می رسد که بوی‌خوش غذاها بيش ترین واکنش های جنسی را بیرون میکشد. از شر ادکلن ها خلاص شوید و مقدار زيادي شيريني و آبنبات خوب تهیه کنید”.

بالا بردن میل جنسی با وانیل و دارچین

این یک تصادف نیست که کیک کدوتنبل دارای وانیل و دارچین میباشد، با توجه به اینکه هردوی آن ها مواد تقویت میل جنسی هستند. یک مطالعه نشان داد که ترکیبی از کدوتنبل و عطر سنبل جریان خون در آلت جنسی مردانه تا ۴۰ درصد و در آلت جنسی زنانه تا ۱۱ درصد افزایش مي دهد. کیک کدوتنبل و پیراشکی جریان خون در آلت جنسی مردانه را تا ۲۰ درصد افزایش می دهند.

 

بالا بردن میل جنسی با نان آجیلی موزی

در مورد این بوی دلچسب چنين یافت شد که تقریبا تاثیری قدرتمند در تحریک زنان به میزان تحریک شیرین بیان و خیار دارد. آقایان، اگر واقعا خواهان این هستید که خانم ها را از آن خود کنید، آن ها را مجبور به خوردن یک شام بدون غذای اصلی نمایید- فقط یک سالاد خیار به عنوان اشتها آوربه همراه یک نان آجیلی موزی تازه خوب پخته شده و زیاد براي دسر، دوباره شما قدردان ماخواهید بود.

 

بالا بردن میل جنسی با ذرت بو داده

بوی گرم و شناور کره ای ذرت بوداده شور تا حدود ۱۰ درصد سبب افزایش تحریک درمردانمیشود. و چرا کسی خوردن ذرت بوداده را درکنارهمسر خود دوست نداشته باشد ؟

وانیل و بالا بردن میل جنسی

احتمالا باور آن سخت باشد که این خوشمزه شيريني پزی براي قرنها بعنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل به وسیله پزشکان بعنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک ميکند . در سال ۱۸۹۸، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره وانیل را براي “تحریک تمایل جنسی مذکر” توصیه نمود:اثرات مثبت وانیل بطور ویژه ای در بین مردان مسن‌تر قدرتمند میباشد .

 

وانیل یک داروی قدرتمند براي افزایش میل جنسی (Sexual desire) است که هم زمان سبب القای خوشی و لذت و ارامش ميشود. بر اساس گفته دکتر کاریگ وارن از مرکز حس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را بطور کلی در تمام دنیا ایجاد ميکند. از همه موادی که جز ماده های معطّر دسته بندی میشوند ، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر می باشد”.

 

در بیش تر عطرهای مردانه از اسانس وانیل براي تحریک زنان استفاده ميکنند. حتی بزرگترین و معتبرترین شرکتهای عطرسازی دنیا از بوی وانیل براي ساخت اقسام عطرها استفاده ميکنند .

 

بالا بردن میل جنسی با شیرین بیان سیاه

احتمالا بیش از هر بو و رایحه دیگری، شیرین بیان به شدت بر پیش برد روابط جنسی فرد مؤنث تأثير می گذارد. در پژوهش های دکتر آلن هیرش، قویترین ترکیبات رایحه ای براي زنان شیرین بیان و خیار بعلاوه مقدار بسیار زيادي و خوبی از شيريني های سنتی میباشد . ترکیبی از پیراشکی و شیرین بیان میتواند تحریک جنسی مردان و زنان را افزایش ميدهد . شیرین بیان ترکیب شده با بوی میوه کولا اعجاز ميکند !

بالا بردن میل جنسی با دارچین

اغلب ايراني ها در غذاهایشان از ادویه های ثابتی استفاده ميکنند که یکی از ثابت های آن دارچین است. تقریبا همه اشخاص موافق هستند که دارچین یکی از خوشایندترین رایحه ها بر روی زمین میباشد . در یک مطالعه، بوی گلوله های دارچینی سبب افزایش جریان خون در آلت جنسی مذکر بیش از هر رایحه ی دیگری ميشود . یک قطره کوچک از روغن دارچین را قبل از رابطه جنسی بر روی آلت جنسی( زنانه) بمالید … و بعد از ما قدردانی نمایید.

 

بالا بردن میل جنسی با مرکبات
خانم ها گوش کنید- یک مطالعه نشان داد که درصورتی که شما بویی مثل گریپ فروت صورتی بدهید، مردها بطور اتوماتیک فکر می کنند که شما جوانتر از آنچه به نظر میآید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتغال 20 درصد از مردان را تحریک نمود. بدین ترتیب آن بطری های روغن بدن مرکبات را بردارید و دست شوید.

بالا بردن میل جنسی با زنبق الواری
در یک مطالعه، این بوی شیرین، کمیاب و حساس سبب روشن شدن حس جنسی 11 درصد مردانی شد که در معرض آن قرار گرفتند. ديگر گل ها که مشهور به داشتن تأثير مواد تقویت غرایز جنسی هستند حاوی گل بنفشه، ارکیده و شمعدانی ميباشند .

 

 

بالا بردن میل جنسی با چوب صندل سفید
زماني که بعنوان روغن ماساژ استفاده ميشود ، این ماده خوشبوی چوبی روشن قسمتی از اداب مسایل جنسی اقوام تانتریک براي هزاران سال بوده است. چوب صندل سفید گفته ميشود که نیروی دوم از هفت نیروی روانی( در یوگا) را آغاز ميکند و واکنش جنسی یک فرد را بالا می برد. گفته مي شود که وجود چوب صندل سفید در اتاق خواب سبب القای ارگاسم های قویتر ميشود .

بالا بردن میل جنسی با عطر سنبل
گفته ميشود که زنان زيادي در تاریخ بوده اند که از بوی عطر سنبل براي تحریک نمودن مردان خود استفاده می نمودند. گفته ميشود که عطر سنبل باعث ارامش مردان و حس جذاب بودن و نوازش شدن را به آن ها ميدهد .

بالا بردن میل جنسی با گل یاس (یاسمن)
دکتر کاریگ وارن ادعا ميکند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبيعي میباشد . از این گل براي خواص رنگارنگی آن در کشورهای آسيايي استفاده شده است که به عهد باستان باز می گردد.

بالا بردن میل جنسی با مغز بادام
آجیل تنها خوش طعم نیست، بلکه خوش بو هم است! و آقایان توجه داشته باشید که زنان عاشق بوی مغز بادام هستند. این بسیار بسیار بیش تر بر زنان نسبت به مردان تأثير میگذارد. اگر می خواهید زنی را از آن خود نمایید، وی را مغز بادام باران نمایید! آقایان اگر می خواهند بوی بادام درختی بهتر شود پیش از استفاده حتماً حمام کنند؛ برای این که حمام کردن سبب از بین بردن بوی بد عرق ميشود و سبب بهتر ترکیب شدن بوی بدن مرد با بوی بادام ميشود .

بالا بردن میل جنسی با ریحان

این سبزی در ایران در کبابی ها به وفور یافت ميشود و غافل از این که در ایتالیا، زنان جوان روغن ریحان بخود میمالند تا مردان خواهان خود را تحریک نمایند. گفته ميشود این بوی ادویه ای حساس ٬ بطور ویژه ای بر باز سازی بخش جنسی زندگی که ضعيف شده است ٬ تأثير می گذارد.

بالا بردن میل جنسی با فلفل سیاه
ادویه جات تند مثل فلفل سیاه، فلفل قرمز و سیر میتوانند سبب تحریک جنسی و افزایش ضربان قلب شوند. واکنش هایی که واکنش جنسی انسان را تقلید ميکند . براي قرن ها، فرهنگ های شرقی جلب ویژگی های فلفل سیاه براي خواص ایجاد کننده ی شهوت آن شده اند.

بالا بردن میل جنسی با گل سرخ یا رز
زنان عاشق این بو هستند. براي بالابردن میل جنسی آنها ، گفته ميشود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست، پشت گوش و بین ریش های خود می مالند.

بالا بردن میل جنسی با زنجبیل
براي افزایش توانایی جنسی خود و همسرتان زنجبیل را فراموش نکنید و از نسخه های اشخاص رم باستان استفاده کنید… مقدار بسیار زيادي زنجبیل تند و شیرین بخورید.

بالا بردن میل جنسی با نعناع

از قدیم الایام سبزی در زندگی انسان ها نقش موثری داشته ولی این بار به یک نکته بسیار جذاب برخورد کردیم و آن ایجاد قابلیت ارگاسم چندگانه است که گفته ميشود نعناع افزایش دهنده قابلیت ارگاسم چندگانه در زنان ميشود . این همچنين حال یک فرد را بهبود می بخشد که آن چیزی است که معمولاً اتفاق میافتد زمانی که یک فرد ارگاسم چندگانه دارد

 

کمبود میل جنسی زنان از مشکلات شایعی است که باعث نارضایتی زوج ها می‌شود. افزایش میل جنسی زنان می تواند راهی برای پایان مشکلات زناشویی باشد. تحقیقات نشان داده‌اند که حدود یک‌سوم زنان به رابطه جنسی بی‌میل یا اصطلاحا سردمزاج هستند. اگر در صدد راهی برای افزایش میل جنسی همسر خود هستید بهتر است ابتدا بررسی کنید که این مشکل از چه زمانی وجود داشته است؟ آیا بی میلی همسرتان ریشه جسمانی دارد؟ گاهی نوع رابطه ای که با او برقرار می کنید باعث ایجاد بی میلی در او می شود. بهتر است با مطالعه این مقاله علت و راه های افزایش میل جنسی زنان را بهتر بشناسید.

علت بی میلی جنسی را پیدا کنید

علت بی‌میلی جنسی زنان می‌تواند بسیار متنوع باشد. کمبود ترشح هورمون تستسترون، سوءتغذیه، دیابت، تنگی عروق، مصرف داروهای ضدافسردگی، فشار خون و ضدبارداری می‌توانند از علل فیزیکی بجنسی زنان ی میل باشند.

اما معمولا مهم‌ترین دلایل بی‌میلی جنسی بانوان عوامل روان‌شناختی هستند؛ در واقع همان اختلالات جنسی که باید به کمک روانشناس ریشه‌یابی شده و درمان شوند. برای مثال نگرش منفی به مسائل جنسی که از طرف والدین و جامعه سنتی به دختران آموزش داده می‌شود، برداشت منفی از تصویر بدنی خود و نارضایتی از شکل بدن، مورد سوءاستفاده جنسی قرار گرفتن در گذشته، ضعف در رابطه با همسر یا وجود مشکل عاطفی با او، مشکلات جنسی مردان مانند زودانزالی و اختلال نعوظ که باعث ناکامی زن در رابطه می‌شود، همه می‌توانند از عوامل کاهش میل جنسی زنان باشد. در کنار این مسائل وجود اختلالات روان‌شناختی مانند اضطراب، افسردگی و ترس از بارداری نیز منجر به این مسئله می شود.

 

روش‌های جسمانی برای افزایش میل جنسی زنان

برای افزایش میل جنسی زنان داروهای شیمیای مورد تایید سازمان‌های دارویی معتبر زیادی وجود ندارد. در طب سنتی استفاده از چند داروی گیاهی برای افزایش میل جنسی توصیه می‌شود که می‌توانید با مشورت پزشک از آن‌ها استفاده کنید.

تنها یک دارو، آن هم با اگر و اما

فلیبانسرین (Addyi) این تنها دارویی است که توسط سازمان غذا و داروی امریکا برای افزایش میل جنسی زنان مورد تایید قرار گرفته است. اما تحقیقات مرتبط با آن اختلافات زیادی دارند و به دلیل گزارش‌های متناقض توصیه می‌کنیم که به هیچ وجه بدون نظر پزشک از آن استفاده نکنید.

قرص ضدبارداری نخورید

استفاده از قرص‌های ضدبارداری باعث کاهش تستسترون شده و میل جنسی را محدود می‌کند. این قرص‌ها حتی ممکن است درد در حین رابطه را افزایش دهد.

اگر به خاطر مشکلات روان‌شناختی داروهای روانپزشکی مصرف می‌کنید، برخی از این داروها ممکن است باعث کاهش میل جنسی شوند. توصیه می‌کنیم در مورد تغییر دارو در صورت امکان با روان‌پزشک خود مشورت کنید.

قطره ویتاگنوس

قطره ویتاگنوس از گیاه دارویی پنج انگشت تهیه می‌شود. این دارو بر روی ترشحات هورمونی تاثیرگذار است و علاوه بر افزایش میل جنسی می‌تواند عوارض یائسگی و قاعدگی را نیز کاهش دهد. توصیه می‌شود درباره آن با پزشک متخصص مشورت کنید.

این مواد غذایی را بیشتر بخورید

برای افزایش میل جنسی می‌توانید مواد غذایی موثری را در رژیم خود بگنجانید که تا حدی تاثیرگذار هستند. اسفناج به دلیل افزایش جریان خود در بدن و اندام تناسلی باعث تجربه طبیعی‌تر ارگاسم و لذت بیشتر رابطه می‌شود. شکلات تلخ سطوح دوپامین و سروتونین را در مغز افزایش داده و خون‌رسانی را افزایش می‌دهد. تخم کدو تنبل به دلیل وجود روی و تریپتوفان منجر به افزایش میل جنسی می شود. کاتچین موجود در چای سبز نیز تاثیری مشابه دارد و همچنین فلفل تند هم با افزایش متابولیسم میل جنسی را افزایش می‌دهد.

 

روش‌های روان‌شناختی و رفتاری برای افزایش میل جنسی زنان

افزایش میل جنیس زنان | استرس خود را کاهش دهید

استرس زیاد نقش مهمی در کاهش میل جنسی شما دارد. برای کاهش استرس از روش‌های رفتاری مانند ورزش کردن، حمام آب گرم قبل از رابطه جنسی یا آرامش عضلانی استفاده کنید. همچنین با شناختن منابع استرس‌زا و مدیریت آن‌‌ها در مسیر درمان استرس حرکت کنید.

به اندازه کافی بخوابید

خواب شبانه کافی می‌تواند میل جنسی زنان را افزایش دهد. تحقیقات نشان داده‌اند میل جنسی زنان در اثر خواب مناسب و کافی می‌تواند تا 14% افزایش یابد.

برای افزایش میل جنسی زنان باهم ورزش کنید

ورزش علاوه بر کاهش استرس، بدن را برای رابطه جنسی آماده می‌کند. ورزش کردن باعث می‌شود سیستم عصبی به لمس حساسیت بیشتری نشان دهد. باهم ورزش کردن علاوه بر تاثیر جسمانی موجب افزایش صمیمیت شما می‌شود و در نهایت رابطه جنسی رضایت‌بخش‌تری را منجر می‌شود. باهم ورزش کنید، برقصید، پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری کنید.

برای افزایش میل جنسی زنان کارهای خانه را باهم انجام دهید

یکی از دلایل کاهش میل جنسی زنان می‌تواند خستگی جسمی باشد. برای مقابله با این مسئله می‌توانید وظایف خانه را با همسرتان تقسیم کنید. زنان سطح علاقه و صمیمیتشان زمانی که همسرشان در کارهای خانه کمک می‌کنند افزایش می‌یابد. افزایش صمیمیت و کاهش خستگی جسمی هر دو منجر به افزایش میل جنسی می‌شود.

برای افزایش میل جنسی زنان مدتی رابطه جنسی نداشته باشید

تحقیقات نشان داده‌اند که ایجاد وقفه‌های کوتاه مدت از هرگونه تماس جنسی می‌تواند به هردو طرف رابطه کمک کند تا به دنبال کشف تجربه‌های جدید و فعال شدن میل جنسیشان شود.

کودکتان را از اتاق بیرون ببرید

حضور کودک خردسال شما در اتاق خواب می‌تواند احساسات جنسی شما را تحت تاثیر قرار داده و مانع تحریک جنسی شما شود.

در مورد احساسات جنسی خود با همسرتان صحبت کنید

سعی کنید بدن خودتان را بیشتر بشناسید و بدانید که چه چیزهایی شما را بیشتر تحریک می‌کند. در مورد فانتزی‌های جنسی و حرکات و حالات مورد علاقه‌تان با همسرتان صحبت کنید. لیستی از حالات مورد علاقه، فانتزی‌ها و دانش خود درباره بدنتان را تهیه کنید و درمورد آن با همسرتان گفت و گو کنید و به سوالات یکدیگر پاسخ دهید. بالا رفتن اطلاعات شما درباره سلیقه جنسی طرف مقابل به رضایت جنسی شما کمک می‌کند.

از روان‌کننده‌ها استفاده کنید

خشکی واژن می‌تواند موجب دردناک شدن دخول و سختی رابطه شود و میل شما را به رابطه کاهش دهد. استفاده از روان‌کننده‌ها در حین رابطه مانع عوارض خشکی واژن شده و رابطه لذت‌بخش‌تری را برای شما ایجاد می‌کند.

 

چه کارهای دیگری برای افزایش میل جنسی زنان می توان انجام داد؟

در نهایت اگر این راهکارها موثر واقع نشد، بهتر است به متخصص روان‌شناس یا روان‌پزشک درمانگر اختلالات جنسی مراجعه کنید. تا با شناسایی دقیق علت بی میلی جنسی برنامه درمانی مناسب را برای شما شروع کند. همانطور که گفتیم بی‌میلی جنسی یا سردمزاجی می‌تواند علل متفاوتی داشته باشد که همه آن‌ها در صورت شناخته شدن قابل درمان هستند. با دریافت مشاوره جنسی به حل موثرتر روابط زناشویی بپردازید.

میل جنسی را با رعایت این راهکارها بالا ببرید!

چگونه میتوان میل جنسی را افزایش داد؟ یکی از اساسی ترین مسایلی که در زندگی زوجین وجود دارد ، ارتباط جنسی است. طوریکه میتوان گفت بسیاری از مشکلات و مسایل زیشه در آن دراد. پس باشید کوشید تا روز به روز روابط جنسی را بهبود بخشید. در اینجا مطلبی به شما ارائه می دهیم تا در این مورد به شما کمک کند.

 

آنچه می خوریم روی تمام بدنمان تاثیر می گذارد، هر چه سالمتر بهتر. اگر احساس می کنید در زندگی جنسی تان چیزی می لنگد، لازم نیست به سراغ داروها و انواع تبلیغات دیگر در این مورد بروید. گاهی فقط کافیست هنگام خرید چند غذای مخصوص برای خود بردارید و با کمک آنها هم میل جنسی و هم استقامت خود را بالا ببرید.

 

توت ها

متخصصان بر این عقیده هستند که توت برای بهبود زندگی جنسی حاوی مجموعه ای از مزایا هستند. تمشک سیاه هم میل جنسی و هم استقامت را بالا می برد. توت ها گردش خون را بالا می برند، که تاثیر زیادی در میل جنسی دارد، همچنین اسید چرب امگا 3 موجود در برخی توت ها باعث بهبود سلامت قلب و عروق می شود که در نتیجه روی عملکرد جنسی تاثیر مثبت دارد

 

کلم

مزایای کلم پایان ناپذیر است. ویتامین A موجود در سبزیجات سبز برگ، باعث متعادل شدن هورمون ها می شود، ماده معدنی به نام ید خلق و خو را تنظیم می کند. اما این همه چیز نیست، کلم باعث کاهش التهاب نیز می شود، که عامل افزایش انعطاف پذیری و بالا رفتن استقامت است.

 

بادام

بادام موادی در خود دارد که برای تولید تستسترون ضروری میباشد ، افزایش این مواد باعث تجربه رابطه ای بهتر و طولانی تر میشود ، مصرف روزانه مقدار معینی از بادام در روز به شما برای رابطه ای با انرژی تر کمک میکند.

 

انجیر 

این میوه دلپذیر به دلیل برخورداری از مقادیر بالای اسیدهای آمینه میل جنسی را شعله ور میکند.

 

هندوانه

دفعه بعد که به اتاق خواب می رفتید، کمی از این میوه شیرین تابستانی میل کنید، تحقیقات نشان داده هندوانه در طول عملکرد جنسی تاثیری مانند ویاگرا دارد. هندوانه که 92 درصد آب است، حاوی ماده مغذی به نام سیترولین است که باعث آرام شدن رگ های خونی، بهبود گردش خون و ارگاسم است.

 

 

عسل

این ماده شیرین منبعی فوق العاده غنی از بور است که میتواند محرک شما باشد و باعث تاخیر شود ، ویتامین B موجود درآن منجر به تولید تستسترون و کمک به سلامت زندگی جنسی میشود.

 

بروکلی

یکی از سبزیجات مورد علاقه ما، بروکلی به صورت مثبتی باعث افزایش ویتامین C می شود، که باعث بهبود گردش خون در بدن انسان می شود، در نتیجه خانم ها ارگاسمی بهتر را تجربه می کنند. لازم به ذکر است این سبزی فوق العاده حاوی مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی است، از جمله فیبرهای خوراکی، پتاسیم و کلسیم.

 

ادویه جات

دفعه بعد که خواستید عملکرد جنسی خود را تقویت کنید کافیست سری به کابینت ادویه ها بزنید. میخک به صورت سنتی در هند برای درمان اختلال نعوظ استفده می شده است. زعفران باعث افزایش و بهبود عملکرد جنسی می شود، و زنجبیل باعث تقویت میل جنسی می شود.

 

فلفل سبز گیاهی است که از میوه های آن استفاده می شود. فلفل قرمز نیز همین گیاه و میوه است که با گذشت زمان و پس از رسیدن کامل فلفل سبز تغییر رنگ می دهد و کم کم قرمز می شود. فلفل از ادویه های تند بسیار پرمصرف دنیاست که نقش مهمی در تغذیه دارد و مخصوصا در قسمت های شرقی جهان مورداستفاده قرار می گیرد. به غیر از مصرف خوراکی، داروهایی نظیر شمع های طبی و پمادهایی از فلفل تهیه می شود که به عنوان ضددردهای اسکلتی مصرف زیادی دارد. یافته های محققان حاکی از تاصیر فلفل در تقویت مردان و افزایش میل جنسی آنها است.

 

150گرم چوب دارچین، 150 گرم ریزوم زنجبیل و 150 گرم هل نیم کوب شده را با هم مخلوط کنید. 3 قاشق غذاخوری سر پر از این ترکیب را در یک لیتر آب سرد ریخته و در ظرف را بگذارید و اجازه دهید بجوشد. سپس زیر شعله را خاموش کرده و بگذارید به مدت 15 دقیقه دم بکشد. صبح، ظهر و شب یک فنجان از این معجون را میل کنید. همچنین می توانید پودر دارچین را به غذاهایتان اضافه کرده و به این ترتیب از خواص آن بهره مند شوید. خوشبختانه هیچ مورد منع مصرفی برای این گیاه و ادویه وجود ندارد. البته توصیه می شود در مصرف آن نیز دچار افراط نشوید.

 

نکاتی ساده برای افزایش میل جنسی

از مشکلات زناشویی شایع در بین جوانان، کم شدن میل جنسی زوجین است که می توان با فراگیری مهارت های کافی در زندگی زناشویی آن را افزایش داد . عدم آگاهی زوجین از این مهارت ها سبب مشکلات زیادی در زندگی آنان می شود که یکی از این مشکلات نداشتن تمایل جنسی برای زندگی زناشویی است .

افزایش میل جنسی

اگر می خواهید میل جنسی خود را افزایش دهید وزندگی ارام و تقریبا بدون تنشی را در کنار همسر خود تجربه کنید راههایی را که در این بخش از سلامت جنسی نمناک به شما پیشنهاد کرده ایم، دنبال کنید.

 

راهکارهای بینظیر برای افزایش میل جنسی

عوامل موثر در افزایش میل جنسی

داشتن قرار ملاقات با همسر

برای اینکه میل جنسیتان کم نشود لازم است به جای گذراندن آخر هفته در جلوی تلویزیون ، با همسرتان قرار ملاقات بگذارید و برای صرف یک شام رمانتیک به خارج از خانه بروید اما بهتر است کودکانتان را با خود بیرون نبرید ،گاهی تنها بودن با همسرتان نیاز است.

مصرف قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید

اگر می خواهید تمایلات جنسی خود را افزایش دهید، قرص های ضدبارداری را کنار بگذارید زیرا این قرص ها سبب کاهش تستوسترون در بدن و کاهش تمایلات جنسی و درد هنگام مقاربت می شود.

زایش میل جنسی با بهترین راهکارهای ممکن

مراقب داروهای مصرفی خود باشید

قرص های اعصاب، فشار خون و ضد افسردگی موجب کاهش تمایلات جنسی می شوند پس بهتر است برای افزایش میل جنسی با پزشک خود صحبت کنید و جایگزین مناسبی برای این گونه داروها بیابید.

تقسیم کارهای خانه با شریک زندگی خود

بسیاری از زنان شاغل به علت خستگی و داشتن مسئولیت زیاد داخل خانه و … تمایلات جنسیشان کاهش می یابد . در این شرایط بهتر است کارهای خانه با شریک زندگی خود تقسیم کنند تا مسئولیتشان کمتر و شادی آنان بیشتر شود و تمایلات جنسی شان افزایش یابد.

 

فزایش میل جنسی با روش های تضمینی

اتاق تان را برای رابطه ای عاشقانه آماده کنید

اتاق خواب خود را تنها مکانی برای رابطه ای عاشقانه با همسرتان آماده کنید و کودکتان را کنار خود نخوابانید و قبل از خواب با حیوان خانگی تان در تخت بازی نکنید زیرا این کار سبب کاهش میل جنسی می شود.

رابطه زناشویی را در فهرست کارهای خود قرار دهید

بهتر است وقتی برای انجام رابطه جنسی قرار دهید و آن را در لیست کارهای هفتگی و روزانه قرار دهید تا هیچ وقت از زندگیتان حذف نشود.

فزایش میل جنسی با استفاده از لوازم جانبی

از روان کننده ها استفاده کنید

یکی از عللی که تمایلات جنسی زنان را کاهش می دهد مقاربت دردناک است که از دلایل ایجاد آن خشکی واژن می باشد . شما می توانید برای افزایش تمایلات جنسی و پیشگیری از مقاربت دردناک از روان کننده ها استفاده کنید و اگر دردتان با این روش کاهش نیافت به پزشک مراجعه فرمایید.

افزایش تمایلات جنسی با مصرف مواد غذایی خاص

مصرف مواد غذایی خاص و ویتامین دار مانند آواکادو، بادام، توت فرنگی می تواند بر افزایش تمایلات جنسی موثر باشند

رفندهای افزایش میل جنسی و تحریک زن و مرد

برای رفع مشکلات خود اقدام کنید

کم شدن تمایلات جنسی بین زوجین می تواند به علت وجود مشکلات کوچکی مانند تعویض جای لباس ها و عدم برقراری ارتباط و گفتگو با یکدیگرباشد که برای حل این مشکلات باید با همسرتان گفتگو کنید یا از مشاور کمک بگیرید.

پیاده روی و تاثیر مثبت آن در بهبود روابط

انجام فعالیت هایی مانند دویدن، پیاده روی، آشپزی با یکدیگر سبب افزایش روابط عاطفی و به دنبال آن افزایش تمایلات جنسی می شود.

فزایش میل جنسی با ورزش و مدیریت استرس

انجام ورزش

ورزش کردن 3 بار در هفته و حدود نیم ساعت در روز موجب کاهش استرس و افزایش سلامتی و افزایش تمایلات جنسی می شود.

استرس را از خود دور کنید

ترشح هورمون کورتیزول به مقدار کم برای بدن مناسب است اما در مقادیر بالا موجب کاهش تمایلات جنسی در بدن می شود . از مواردی که موجب ترشح زیاد این هورمون می شود استرس می باشد پس بهتر است قبل از شروع برقراری رابطه زناشویی با همسر خود، تمرکز و تمام عوامل استرس زا را از خود دور کنید و برای کسب آرامش خود دوش بگیرید یا کتاب بخوانید.

زایش میل جنسی با تغذیه سالم و رفع مریضی ها

تاثیر مصرف غذای سالم

برخی از مواد غذایی سبب می شود تمایلات جنسی کاهش یابد پس بهتر است غذای سالم مصرف شود همچنین افرادی که کلسترول بالایی دارند، در رسیدن به ارگاسم دچار مشکل می شوند که می توانند با خوردن میوه و سبزیجات تعادل برقرار نمایند.

به اندام خود گوش دهید

اگر با کاهش تمایلات جنسی دچارکمبود وزن، خستگی، خشکی پوست و ریزش مو شدید بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا شما را از سلامت تیروئیدتان آگاه کند .

مصرف مواد خوراکی که موجب افزایش میل جنسی می شود

مصرف برخی از مواد خوراکی که در زیر آورده ایم سبب افزایش میل جنسی می شود.

  • قطره ویتاگنوس (Vitaxnus) یا گیاه پنج انگشت
  • تره، پیاز و شاهی
  • روغن فندق
  • مارچوبه
  • موز
  • انجیر
  • کرفس
  • سیر
  • مغزها و دانه های روغنی
  • میوه هایی مانند هلو – پرتقال – انگور و میوه های دارای ویتامین سی ، توت ها و میوه های جنگلی
  • گیاه گزنه
  • دارچین برای تحریک میل جنسی خانم ها
  • فلفل

به پزشک مراجعه کنید

اگر پس از انجام کارهایی که به آن ها اشاره نمودیم باز هم تمایلات جنسیتان کم است به پزشک مراجعه نمایید تا با درمان دارویی مانند تستوسترون و ولبوترین مشکلتان رفع شود.