معرفی انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه

انزال زودرس یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در آقایان است. در رابطه با زودانزالی آمارهای متفاوتی وجود دارد اما اغلب پژوهشگران می‌گویند که از ۳ مرد حداقل یکی از آنها در طول زندگی خود این مشکل را تجربه کرده است. یکی از راه‌های درمان زودانزالی روی آوردن به قرص‌های تاخیری است. در این مقاله پس از بررسی مشکل زودانزالی، بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

زود انزالی چیست ؟

هنگامی که فرد در حین رابطه جنسی زودتر از زمانی که خودش یا شریک جنسی‌اش مایل است ارضا شود، زود انزالی اتفاق می‌افتد. اگر زودانزالی به ندرت اتفاق بیفتد، جای نگرانی نیست اما اگر همیشه یا در اغلب اوقات یک دقیقه پس از دخول ارضا می‌شوید و قادر نیستید انزال را به تاخیر بیندازید و خودتان نیز احساس ناتوانی جنسی می‌کنید، حتما باید به فکر مداوا باشید زیرا در این صورت به بیماری انزال زودرس مبتلا هستید. انزال زودرس بر ۲ نوع است:

  • زود انزالی همیشگی: چنانچه از شروع اولین رابطه جنسی خود همیشه دچار انزال زودرس بوده‌اید، شما به انزال زودرس همیشگی مبتلا هستید.
  • زود انزالی اکتسابی: اگر فقط در برخی مواقع قادر به کنترل انزال خود و به تاخیر انداختن آن نیستید، زود انزالی شما از نوع اکتسابی به شمار می‌آید.

تعداد مردانی که به زودانزالی اکتسابی مبتلا هستند، بسیار بیشتر از افرادی است که به طور همیشگی از این مسئله رنج می‌برند.

دلایل انزال زودرس و درمان آن

متاسفانه باید بگوییم که دلیل زود انزالی هنوز به طور کامل مشخص نیست اما به گفته محققان انزال زودرس در آقایان می‌تواند به دلایل زیر اتفاق بیفتد:

  • دلایل روحی روانی: افسردگی، اضطراب، تجربه داشتن رابطه جنسی در سنین پایین، تجربه تجاوز و عدم رضایت از وضعیت بدن در دسته دلایل روحی روانی زود انزالی قرار می‌گیرند.
  • دلایل بیولوژیکی: عدم تعادل هورمون‌ها در سطح بدن، التهاب یا عفونت پروستات و مجرای ادرار، عوامل ژنتیکی و بیماری‌ها تیروئید از جمله عوامل بیولوژیکی زود انزالی محسوب می‌شوند.

به منظور درمان زود انزالی عموما از دارو، مشاوره و تکنیک‌های جنسی بهره می‌گیرند البته ترکیب این سه راه حل در کنار یکدیگر می‌تواند بسیار موثرتر واقع شود.

توصیه می‌شود که اگر به زودانزالی مبتلا هستید حتما بدون هیچ‌گونه شرم و خجالتی این مشکل را با پزشک متخصص در میان بگذارید. پزشک در بسیاری موارد از درمان دارویی نیز استفاده می‌کند. ما نیز در اینجا بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی می‌کنیم. در حقیقت باید گفت که نمی‌توان تنها یک محصول را به عنوان بهترین انتخاب کرده و معرفی نمود زیرا بسیاری از این داروها از کیفیت و تاثیر مطلوبی برخوردار هستند؛ به همین دلیل ما لیستی از بهترین‌ داروها را در اختیار شما قرار می‌دهیم:

قرص داپیکو

قرص داپیکو حاوی داپوکستین (به صورت هیدروکلراید) است و نوعی مهار کننده باز جذب سروتونین به شمار می‌آید که به صورت اختصاصی برای درمان زود انزالی مورد مصرف قرار می‌گیرد. بهتر است این محصول ۱ تا ۳ ساعت قبل از شروع رابطه جنسی استفاده شود. قرص‌های دیگری که در داروخانه یافت می‌شوند و حاوی داپوکستین هستند، به نام‌های داپودکس و داپرولانگ موجودند. استفاده از این قرص حتما باید زیر نظر پزشک انجام شود زیرا در برخی افراد ممکن است سبب بروز عوارض جانبی شود.

قرص ارکتو

اگر بخواهیم از بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه نام ببریم، بدون گمان باید به قرص ارکتو نیز اشاره کنیم. این قرص حاوی ۱۰۰ میلی گرم سیلدنافیل بوده و به منظور درمان اختلال در نعوظ آقایان استفاده شده و همچنین در به تاخیر انداختن انزال نیز بسیار موثر است. سیلدنافیل ترکیبی بسیار موثر به منظور درمان اختلالات جنسی محسوب می‌شود. قرص ویاگرا و اس دی اف نیز مانند قرص ارکتو حاوی سیلدنافیل هستند.

خرید محصول ارکتو

قرص ارکتو

کپسول گیاهی دایان مکث

اگر به دنبال یک قرص گیاهی با کمترین عوارض هستید، کپسول گیاهی دایان مکث یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما می‌تواند باشد. این محصول با تاثیر بر گیرنده‌های عصبی و حسی اندام تناسلی موجب رفع مشکل انزال زودرس در آقایان می‌شود. تمبر هندی مهم‌ترین ترکیب موجود در این کپسول است.

کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث

کپسول زینگا لایف

به منظور معرفی بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه به زینگا لایف نیز می‌توان اشاره کرد. این کپسول به تقویت نیروی جنسی در آقایان کمک کرده و ناتوانی‌های جنسی همچون اختلال در نعوظ و زود انزالی را بهبود می‌بخشد. عصاره گیاهانی همچون جینکو، جینسینگ و خارخاسک در این محصول وجود دارد.

 

قرص وگادول

این قرص از جمله داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی که هم برای بهبود تورم مفاصل و هم برای تاخیر در انزال تجویز می‌شود. مصرف این دارو در بیماران قلبی توصیه نمی‌شود و حتما باید پزشک آن را تجویز نماید.

قرص گیاهی تاخیری آفرودیت

اگر از جمله افرادی هستید که قرص‌های گیاهی را ترجیح می‌دهند، قرص آفرودیت پیشنهادی مناسب برای شما است. گیاهانی همچون زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک از جمله ترکیبات این محصول هستند. آقایان به منظور تقویت نیروی جنسی و درمان زود انزالی می‌توانند از آن استفاده کنند. این قرص در بانوان نیز سبب افزایش میل جنسی می‌شود.

 

 

قرص پاروکستین

این قرص که برای درمان افسردگی از آن استفاده می‌شود، در به تاخیر انداختن انزال نیز موثر است. این دارو آرامش را در فرد افزایش داده و به این شکل به درمان زود انزالی کمک می‌کند. این دارو حتما زیر نظر پزشک باید استفاده شود.

قرص سرترالین

یکی دیگر از داروهای ضد افسردگی که به منظور درمان زودانزالی نیز استفاده می‌شود، سرترالین است. مقدار مصرفی این دارو روزانه به میزان ۲۵ تا ۵۰ میلی‌گرم بوده و حتما زیر نظر پزشک باید استفاده شود.

قرص تادالافیل

وقتی از بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه سخن به میان می‌آید، حتما باید قرص تادالافیل را نیز نام برد. این قرص تاثیری مشابه ویاگرا اما بسیار قوی‌تر از آن دارد. این قرص به بهبود نعوظ نیز کمک می‌کند و مصرف آن ۳۰ تا ۴۰ دقیقه قبل از مقاربت باید انجام شود.

 

 قرص داپودکس

قرص داپودکس نیز از قرص‌های حاوی داپوکستین به شمار می‌آید که با به تاخیر انداختن انزال سبب می‌شود تا فرد بتواند کنترل بهتری روی انزال خود داشته باشد. به منظور نتیجه گیری بهتر از این محصول بهتر است ۱ تا ۳ ساعت پیش از مقاربت آن را مورد استفاده قرار داد. این قرص ممکن است دارای عوارض همچون سرگیجه، تهوع و تعریق بیش از حد باشد بنابراین بهتر است زیر نظر پزشک مصرف شود.

 

داپرولانگ

داپرولانگ نیز یک قرص تاخیری موجود در داروخانه است که از انزال زودرس در آقایان پیشگیری می‌نماید. این قرص که حاوی داپوکستین است نباید به صورت مستمر و روزانه استفاده شود. توصیه می‌شود زیر نظر پزشک از این قرص استفاده کنید زیرا ممکن است همانند دیگر محصولات حاوی داپوکستین عوارضی را به همراه داشته باشد. افراد ۱۸ تا ۶۴ سال می‌توانند از قرص داپرولانگ استفاده کنند.

 

قرص داپوژیل

قرص روکشدار داپوژیل در بسته‌بندی ۴ تایی عرضه شده و هر یک از قرص‌ها، به منظور جلوگیری از انزال زودتر و کنترل بهتر روی زمان انزال، حاوی ۳۰ میلی‌گرم ماده موثر داپوکستین هستند. این قرص را می‌توان همراه با غذا یا با معده خالی ۱ تا ۳ ساعت پیش از نزدیکی همراه با یک لیوان آب استفاده کرد.

 

قرص تادارکس

قرص تارادکس حاوی تادالافیل بوده و بیشتر برای درمان نعوظ کاربرد دارد اما در به تاخیر انداختن انزال نیز می‌تواند مفید باشد. حداکثر یکبار در روز می‌توان از این قرص استفاده نمود. این محصول سبب تنظیم جریان خون در آلت تناسلی آقایان شده و کیفیت رابطه جنسی را بهبود می‎‌بخشد. معمولا این قرص ۳۰ دقیقه پس از مصرف شروع به تاثیرگذاری می‌کند. در بسته بندی این محصول ۴ عدد قرص روکشدار موجود است.

اس دی اف

قرص اس دی اف حاوی ۱۰۰ میلی گرم سیلدنافیل بوده که که جهت درمان اختلال نعوظ و افزایش فشار خون شریانی ریوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول می‌تواند در به تاخیر انداختن انزال نیز موثر واقع شود. پیش از مصرف این دارو حتما با پزشک مشورت نمایید.

کپسول گیاهی تاخیری کیمیاگر

اگر دوست دارید از محصولات گیاهی استفاده کنید، کپسول کیمیاگر نیز یک قرص تاخیری موجود در داروخانه است که به درمان مشکل زودانزالی در آقایان کمک می‌کند. یکی از مهم‌ترین ترکیبات موجود در این کپسول نیز تمر هندی است. اختلال در نعوظ را نیز با استفاده از این کپسول می‌توان بهبود بخشید. این محصول حدود ۲ ساعت پیش از رابطه جنسی باید مورد مصرف قرار بگیرد. کپسول کیمیاگر بسیار کم‌عارضه است. کپسول تاخیری کیمیاگر به کپسول دیلی کیم نیز معروف است.

 

قرص تاخیری کینگ دول

این قرص حاوی ترکیبات نیمه گیاهی است زیرا در آن از سیلدنافیل و ترامادول نیز استفاده شده است. هم به منظور ایجاد تاخیر در انزال و هم به منظور درمان مشکل نعوظ می‌توان از این قرص استفاده کرد و کیفیت روابط زناشویی را ارتقا بخشید. قرص کینگ دول نیز همانند دیگر قرص‌های تاخیری بهتر است ۱ تا ۳ ساعت پیش از رابطه جنسی مورد مصرف قرار گیرد.

سخن پایانی

زمانی گفته می‌شد که دلیل زود انزالی در آقایان فقط به مشکلات جسمی و بیولوژیکی برمی‌گردد. اما اکنون ثابت شده که مشکلات روحی و روانی نیز در انزال زودرس نقش دارند و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت. یکی از راه‌های درمان زودانزالی استفاده از برخی داروها است. ما نیز در این مقاله سعی کردیم انواع مختلفی از بهترین قرص تاخیری موجود در داروخانه را به شما معرفی کنیم. توصیه می‌شود که در صورت ابتلا به زود انزالی حتما با مشورت پزشک اقدام به مصرف این نوع از داروها نمایید.