موارد مصرف:

                در صورت نیاز به خرید قطره اسنوتیرز با شماره تماس 09334445543 تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.

قطره اسنو تی یرز به عنوان جایگزین اشک طبیعی (اشک مصنوعی) در بیمارانی که چشم آنها به میزان کافی اشک تولید نمی کند استفاده می شود.

مواد احتیاط:

اگر به برخی مواد دارویی حساسیت دارید اجزای تشکیل دهنده دارو که در بالا عنوان شده اند را بررسی کنید تا مشکل حساسیت برای شما پیش نیاید. ماده نگهدارنده این دارو به لنزهای تماسی نرم صدمه میزند. بنابراین دارو را هنگامی که این نوع از لنزهای تماسی را بر چشم دارید مصرف نکنید.

عوارض جانبی:

در لحظات اولیه ای که قطره وارد چشم شما می شود ممکن است باعث سوزش چشم و تاری دید شود. این مشکل معمولا زمان زیادی طول نمی کشد ولی ممکن است در رانندگی یا کار با ماشین آلات تاثیر بگذارد. بنابراین پیش از آنکه به خوبی قادر به دیدن باشید از رانندگی یا کار با ماشین آلات خودداری کنید.

نحوه استفاده از دارو:

کودکان، بالغین و سالمندان می توانند از اسنو تی یرز استفاده کنند. معمولا یک قطره برای هر چشم کافی است. اگر پزشک این دارو را برای شما تجویز کرده است. مطابق دستور دارویی نوشته شده توسط داروساز بر روی جعبه دارو عمل کنید. دقت کنید که به نوک قطره چکان دست نزنید و از تماس آن با سطوح دیگر اجتناب نمایید.

هشدارها:

اگر مشکل چشمانتان بدتر شد مصرف دارو را قطع کرده با پزشک خود مشورت نمایید. اگر از سردرد، درد چشم، تغییرات بینایی یا قرمزی مداوم چشم رنج می برید مصرف دارو را قطع کرده و موضوع را با پزشک خود در میان گذارید.

مصرف در بارداری و شیردهی:

پیش ار مصرف این دارو با پزشک خود مشورت کنید.

توصیه های عمومی:

تا زمانی که درپوش دارو باز نشده و ظرف دارو آسیب ندیده است محتویات آن استریل خواهد ماند. وقتی ظرف دارو باز شد باید دقت کنید که در هنگام استفاده به نوک قطره چکان دست نزنید و پس از مصرف درپوش دارو را بگذارید.

به یاد داشته باشید که این دارو باید فقط توسط یک نفر مصرف شود. هرگز آن را به دیگران ندهید. هر چند مشکل آن مشابه مشکل شما باشد.

دارو را باید دور از دید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

نحوه نگهداری دارو:

دارو را باید در دمای زیر ۲۵ درجه سانتی گراد نگهداری کنید. از مصرف دارو پس از پایان تاریخ انقضا موجود در برچسب و جعبه دارو خودداری کنید.

یک ماه پس از باز شدن ظرف باقی مانده آن را دور بریزید.

نماینده انحصاری در ایران: شرکت ولیان دارو