طبق قوانین سازمان غذا و دارو، فروش محصولات دارویی به صورت حضوری می باشد جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۳۴۴۴۵۵۴۳ تماس حاصل فرمایید.

موارد مصرف:

سطح چشم ها اغلب به دلایل مختلفی خشک می شود. علائمی از قبیل احساس خشکی، سوزش یا خستگی چشم اغلب پس از کار در مقابل نمایشگر کامپیوتر، تماشای تلویزیون برای مدت طولانی یا در نتیجه هوای خشک اتاق، هوای گرم، دستگاه تهویه، دود سیگار یا کوران هوا رخ می دهد. آرتلاک ادونسد رطوبت سطح چشم را افزایش می دهد و به عنوان مرطوب کننده هنگام استفاده از لنزهای تماسی نرم و سخت به کار می رود. این محصول چشم های شما را شاداب و احیا کرده و از آنها محافظت می کند.

مقدار و نحوه مصرف:

مقدار توصیه شده به هر بیمار بر اساس تشخیص پزشک متفاوت است لذا به دستور پزشک خود در رابطه با مقدار مصرف توجه فرمایید.

استفاده از آرتلاک ادونسد بسیار راحت است. در ادامه دستورالعمل استفاده از ویال های تک دوز را خواهید دید. هنگامی که قطره را در چشمانتان می چکانید ویال تک دوز را تا حد امکان به صورت عمودی نگهدارید و دقت کنید که نوک ویال با چشمانتان تماس پیدا نکند. از تماس ویال تک دوز با چشمان یا لنز تماسی اجتناب کنید تا از جراحت و آسیب احتمالی پیشگیری شود.

احتیاط و هشدار:

به منظور بالابردن تحمل، آرتلاک ادونسد فاقد هر گونه ماده نگهدارنده است. باقی مانده ویال باید بعد از مصرف دور ریخته شود.

از مصرف آرتلاک ادونسد تاریخ گذشته یا ویال تک دوز آسیب دیده خودداری نمایید.

عوارض جانبی:

در موارد بسیار نادری ممکن است واکنش های حساسیتی رخ دهد. در این صورت، مصرف فراورده را قطع کنید.

چگونه آرتلاک ادونسد به ما کمک می کند؟

آرتلاک ادونسد حاوی اسید هیالورونیک است، ماده ای طبیعی در بدن که ثبات لایه اشک را افزایش می دهد و با تامین رطوبت سبب شادابی چشم برای مدت زمان طولانی تری می شود. آرتلاک ادونسد از قطراتی شفاف تشکیل شده است که دیدی واضح و بدون تاری را ممکن می سازد. آرتلاک ادونسد به صورت ویال های تک دوز بهداشتی با استفاده راحت و کاربردی موجود است. بدون نگهدارنده است، به راحتی قابل چکاندن است و واحدهایی با حجم ایده آل دارد. شما می توانید آن ها را همه جا با خود حمل کنید.

توصیه های عمومی:

دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

تحت نظر پزشک مصرف شود.

از مصرف داروی تاریخ گذشته خودداری کنید.

در دمای زیر ۲۵درجه سانتی گراد نگهداری شود.

آدرس شرکت ولیان دارو
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان پردیس، پلاک ۱۵ واحد واحد ۴
تلفن: ۸۸۶۷۳۷۶۰