نورواید| Neuroaid

       در صورت نیاز به خرید  با شماره تماس 09334445543 تیم پشتیبانی داروباکس تماس بگیرید.


توضیحات

نورواید II (MLC 901) یک مکمل غذایی است که توسط بیمارانی که دچار سکته مغزی شده اند استفاده می شود. این مکمل شامل نه جز فعال است که به ترمیم سریع عملکردهای حسی، شناختی و حرکتی کمک می کند. این مکمل همراه با دارو ها تجویز می شود.

مصرف این مکمل غذایی به عنوان یک منبع اضافی از فلاونوئیدها، تانن ها و اسیدهای هیدروکسی سیلیک برای نرمال سازی حالت عملکرد سیستم عصبی مرکزی و تقویت کلی بدن، توصیه می شود. مواد فعال بیولوژیکی که بخشی از اجزای گیاهی نورواید هستند، به بازسازی عصب، محافظت از نور و جلوگیری از مرگ عصبی در شرایط ایسکمیک سیستم عصبی مرکزی (به عنوان مثال، سکته مغزی ایسکمیک) و آسیب مغزی ناشی از ضربه کمک می کنند. همچنین تأثیر مثبتی بر تحریک نوروژنز، انعطاف پذیری عصبی و افزایش تعداد سلولهای عصبی دارد و باعث تقویت مکانیسم های درون زای بازسازی عروقی طولانی مدت و تحریک رگ زایی می شود. مصرف دوره ای نورواید احتمال استقلال عملکردی پس از سکته مغزی و بهبود عصبی از آسیب مغزی را افزایش می دهد.


موارد مصرف

  • ریکاوری بعد از سکته مغزی

مقدار مصرف


موارد احتیاط

  • نورواید را با یک لیوان آب مصرف شود . برای افرادی که مشکل بلع دارند ، می توانند کپسول ها را باز کرده و محتوای آن را در آب رقیق کنند. همچنین می توان محتوای رقیق شده را از طریق لوله معده تجویز کرد.

عوارض جانبی


تداخل دارویی

  • اطلاعات کافی در اختیار نیست .

منع مصرف

  • برای کودکان ، خانم های باردار ، مناسب نیست.

شرایط نگهداری

  • نورواید را در دمای زیر 30 درجه سانتیگراد و در مکانی خشک و تاریک نگه داری کنید. همچنین آن را دور از دسترس کودکان نگاه دارید.